Helaas zijn de verzendkosten de afgelopen jaren sterk gestegen.
Pakketdiensten belasten hun kosten aan ons door.
Met name pakketten die langer zijn dan 80 cm vallen in een hoger tarief.
Dit geldt voor skistokken en ski’s.
Hierdoor zijn ook wij genoodzaakt om een gedeelte van de verzendkosten in rekening te brengen.
Wij bereken dan ook niet de volledige verzendkosten maar vragen een bijdrage in de verzendkosten.
Gedeelde smart is halve smart.
Voor leveringen binnen Nederland en België betaald u een bijdrage in de verzendkosten.
€ 9,95 voor ski’s
€ 4,95 voor skistokken
€ 3,95 voor reguliere pakketten
Levertijd:
Pakketten worden over het algemeen verzonden met de pakketdienst van Packs en DHL.
Indien u een product besteld voor 15.00 uur streven wij er naar uw bestelling binnen een werkdag uit te leveren.
Indien u ski’s besteld sturen wij u een mail met vragen over lichaamslengte, lichaamsgewicht etc. zodat wij
de bindingen kunnen monteren en voorinstellen. Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen zullen wij de bindingen
afmonteren en de ski verzendklaar maken. U heeft dus zelf enig invloed op de levertijd.
Houdt u er rekening mee dat er in bepaalde periodes van het jaar er een toenemende drukte is bij de pakketdiensten (Black Friday, Sinterklaas, Kerst)
Hierdoor kan de levertijd vertraagd worden. Helaas hebben wij hier geen invloed op.
Nadat een pakket is aangeboden bij de pakketdienst krijgt u een mail waarin de verzending wordt bevestigd.
Verder kunt u via deze mail de zending volgen en evt. bijsturen. Mocht de dag van levering niet schikken, dan kunt u via de
website van DHL of Packs een alternatieve levering aangeven.
Over het algemeen hebben wij 95% van ons aanbod op de website in voorraad. Echter sommige artikelen hebben wij niet in
ons magazijn staan, maar worden rechtstreeks door onze leveranciers bezorgd via dropshipping.
Mocht dit het geval zijn dan zullen wij u hiervan in kennis stellen. De levertijd is dan meestal 1 a 2 dagen langer.
Wijzigen bestelling / aanvullen bestelling:
Nadat u een bestelling heeft geplaatst kunt u deze, in uw account, niet meer wijzigen. Indien u een wijziging wilt aanbrengen, neem dan contact met ons op.
Over het algemeen is dit het handigste door ons telefonisch te benaderen op 0478 515 696. Indien u een order heeft geplaatst maar u wilt nog iets toevoegen aan de bestelling,
plaats dan de aanvullende bestelling maar geeft bij de optie verzenden, afhalen te Venray aan. Hierdoor berekend het programma niet opnieuw verzendkosten.
Wij zullen de aanvullende bestelling dan toevoegen aan uw eerste bestelling.
Als u een bestelling plaatst dan bent u zelf verantwoordelijk voor het invullen van de juiste (adres)gegevens.
Controleer derhalve altijd de gegevens op juistheid.
Hoe snel wordt ik terug betaald als ik mijn bestelling retourneer?
Zodra wij een bestelling retour hebben ontvangen zullen wij deze controleren op beschadigingen en/of gebreken.
Indien wij het artikel in goede orde hebben ontvangen zullen wij per direct het bedrag aan u terugstorten.
Terugbetalen moeten wij toch dus dat hoeft geen 14 dagen te duren.