Artikel 6. Levering
6.1
Ski Outlet streeft er naar om bestellingen binnen 1 werkdag na ontvangst van de betaling te laten bezorgen.
Hiervoor werken wij samen met o.a. de pakketdienst van GLS, DHL en Post NL.
Helaas hebben wij geen invloed op het functioneren van deze pakketdiensten.
Uiteraard doet de pakketdienst er alles aan om pakketten binnen Nederland en België binnen een werkdag te bezorgen.
Houdt u er rekening mee dat er in bepaalde periodes van het jaar er een toenemende drukte is bij de pakketdiensten (Black Friday, Sinterklaas, Kerst)
Hierdoor kan de levertijd vertraagd worden. Helaas hebben wij hier geen invloed op.
Nadat een pakket is aangeboden bij de pakketdienst krijgt u een mail waarin de verzending wordt bevestigd.
Verder kunt u via deze mail de zending volgen en evt. bijsturen.
Mocht de dag van levering niet schikken, dan kunt u meestal via de website van de pakketdienst een alternatieve levering aangeven.
6.2
De uiterste leveringstermijn is 5 werkdagen na ontvangst van de betaling, behalve voor zover de vertraging niet aan Ski Outlet kan worden toegerekend.
De meeste bestellingen worden echter de volgende werkdag geleverd.
6.3
Indien de bezorging hetzij door (tijdelijk) niet in voorraad zijn, hetzij om andere redenen vertraging ondervindt, ontvangt de klant hiervan uiterlijk twee (2) dagen
nadat hij de bestelling heeft geplaatst bericht. Dezelfde termijn wordt aangehouden wanneer een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd.
De klant heeft in deze gevallen het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren. Ski Outlet zal in dat geval voor terugbetaling zorgdragen, mits er reeds is betaald.
6.4
Afwijkingen in kleur-, type-, tekst- en/of prijswijzigingen voorbehouden.