Retourneren aankoop webshop www.Ski-Outlet-Venray.nl
Let Op!
Retouren zonder retourformulier nemen wij niet in behandeling.
U bent dus zelf verantwoordelijk voor de snelheid waarmee de retourzending wordt afgehandeld.
Kwaliteit van de levering:
Hoewel wij ons uiterste best doen om de levering van uw bestelling naar wens te laten verlopen, kan het soms zo zijn dat geleverde items niet correct zijn of wellicht beschadigd.
Dit lossen we uiteraard graag en snel weer voor u op. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via info@ski-outlet-venray.nl of via telefoonnummer +31 (0) 478 515 696.
Bent u niet tevreden over de door u bestelde artikelen dan is er de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
Stuur het onderstaande ingevulde retourformulier mee met de zending.
Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.
Kosten van retourneren:
De kosten voor het retourneren naar Ski Outlet zijn altijd voor eigen rekening.
In het geval van een foutieve levering of een defect/beschadigd artikel, storten wij na ontvangst van het product en het retourformulier
(en na beoordeling) achteraf maximaal € 6,95 aan gemaakte verzendkosten van die retourzending terug op uw rekening.
Indien de gemaakt retourkosten lager zijn, storten wij de werkelijk gemaakte kosten aan u retour.
U kunt via de site van Post NL een verzendlabel aanmaken. Hiervoor betaalt u 6,95 bij een pakket van 0-10 kg.
Uiteraard mag u met iedere willekeurige pakketdienst het artikel retourneren.
U bent zelf verantwoordelijk voor het juist retourneren van het pakket.
Ski Outlet is niet verantwoordelijk voor het gedeeltelijk of geheel verloren gaan van de zending tijdens het retourneren.
Ski’s:
Indien u ski’s retour wilt zenden verzoeken wij u om eerst contact op te nemen met Ski Outlet.
Voor een terugbetaling geldt een wettelijke maximumtermijn van 14 dagen na ontvangst van het retourformulier, ongeacht de betalingswijze.
Retourzendingen worden echter meestal binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst verwerkt en gecrediteerd
(indien aan de voorwaarden voor retourzendingen is voldaan).
U ontvangt van ons een bericht wanneer de retourzending is verwerkt.
Skistokken:
Het retourneren van skistokken is alleen mogelijk indien u akkoord gaat met de verrekening van de door ons gemaakte verzendkosten.
Het verzenden van skistokken kost ons € 13,95 Het bestellen van een verkeerde lengte is bijna onmogelijk door alle maattabellen en berekeningsmethodieken die op onze site vermeld staan.
Indien u zich hier aan houdt kunt u nooit de verkeerde lengte bestellen.
Wilt u derhalve toch skistokken retourneren dan verrekenen wij een bedrag van 13,95
Te late levering:
Het retourneren, omdat een zending te laat is geleverd komt zelden voor.
Over het algemeen worden bestelling binnen 24 uur verzonden.
De meeste bestelling worden de volgende werkdag geleverd. Weekenden uitgezonderd.
Daarnaast dient u rekening te houden met leveringen gedurende de feestmaanden.
Ook hier kan er door extra drukte vertraging ontstaan.
Over het algemeen wordt een bestelling dus binnen 2 werkdagen bij u bezorgd.
Lastminute bestellingen:
Indien u een lastminute order plaatst en wij kunnen daardoor niet op tijd leveren ligt het risico bij de klant.
U kunt immers ook tijdig bestellen. U dient dus rekening te houden met zon- en feestdagen.
Wij nemen het recht voor om te leveren binnen 5 werkdagen.
Wordt er niet binnen 5 werkdagen geleverd dan heeft u het recht om de order te annuleren en retour te zenden.
Verzendkosten worden dan niet verrekend.
Plaatst u een lastminute order en de order wordt binnen 5 werkdagen geleverd en u wilt toch de order annuleren,
omdat u bijvoorbeeld inmiddels met vakantie bent gegaan, dan verrekenen wij bij retournering de door ons gemaakte verzendkosten.
Voor ski’s is dit een bedrag van 17,95 voor skistokken 13,95
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product ongebruikt of ongedragen zijn
en dienen originele verpakkingsmiddelen nog intact te zijn. Items die beschadigd zijn door het dragen of passen kunnen niet geretourneerd worden.
Alle teruggestuurde items worden geïnspecteerd bij binnenkomst.
Ruilen van maat of kleur:
Wilt u een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? U kunt het artikel binnen de bedenktijd retourneren.
Het nieuwe artikel bestelt u dan gewoon als een nieuwe bestelling. Een bestelling van hetzelfde artikel in een andere maat of kleur geldt als een nieuwe bestelling.
Zelf terugbrengen kan uiteraard ook. U het artikel eventueel ook ruilen in onze vestiging in Venray.
Als u een artikel wilt terugbrengen, neemt u dan contact op met onze klantenservice via e-mail of telefoonnummer +31 (0) 478 515 696.
Wij geven u dan instructies met betrekking tot het terugbrengen.
Door op de link retourformulier te klikken kunt u de retourzending aanmelden.